İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yeni Medya ve İletişim
Bölüm Hakkında
Yeni Medya ve İletişim Bölümü’nde okumayı yeni medya teknolojilerinde, yeni medya kültüründe, yeni medya kurumlarında ve yeni medya mantığında uzmanlaşmanın ilk adımı olarak düşünülebilirsiniz.
Bu dünya dinamik, heyecan verici ve anlamlı bir dünya.
Sosyal medya yöneticiliğinden multimedya tasarımcılığına, iletişim uzmanlığından podcast yapımcılığına uzanan zengin bir eğitim sizi bekliyor. Aradığınız buysa, aramıza hoş geldiniz!
Güncel ve dinamik bir program
Yeni Medya ve İletişim Bölümü’ne bu yıl giren öğrenciler tümüyle yenilenen bir ders programını izleyecekler. Yeni öğretim programımız için buraya klikleyin.
Yeni Medya ve İletişim Bölümü'nde yeni dünyanın yeni ihtiyaçlarına göre şekillenmiş, yüksek kaliteli bir öğretim veriyoruz. Öğretim programımız ve sunduğumuz olanaklar, dünyanın önde gelen üniversitelerinde okutulan programlar ve her gün yenilenen medya dünyasıyla uyumlu.
Her öğrencimizi özel kabul ediyoruz. Kalıplaşmış eğitim anlayışına ve erken branşlaşma mecburiyetine alternatif olarak, güncel ve dinamik bir program öneriyoruz: Öğrencilerimize üniversite eğitimlerinde ilerledikçe keşfettikleri ve ilgi duymaya başladıkları iş alanlarında uzmanlaşma imkânı sunuyoruz.
Yaparak öğrenmek: Uygulama ve uzmanlaşma
Yaparak öğrenme mantığını esas alan eğitim programımız aracılığıyla öğrencilerimize uzmanlaşmayı seçtikleri alanlarda bolca uygulama yapma olanağı tanıyoruz.
Bu sayede zengin bir portfolyo ile mezun olan öğrencilerimiz, kendi tercihleri doğrultusunda belirledikleri alanlarda ilerleme fırsatına sahip oluyor.
Yeni Medya ve İletişim Bölümü öğrencileri, üniversite hayatlarının henüz birinci senesinde medya ve iletişim dünyasına giriş yapıyor, bilinçli uzmanlaşmaya yarayacak temel bilgileri ediniyor ve ardından ilgi alanlarını belirliyor. İkinci sınıfta stüdyo ve yapım derslerinin devreye girmesiyle yaparak öğrenmeye odaklanıyor. Öğrencilerimizin burada yürüttüğü uygulamalar, portfolyo derslerine zemin hazırlıyor.
Medya dünyasına adım atın!
Öğrencilerimiz, öğretim elemanlarımızın yanı sıra çeşitli sektörlerden gelen profesyonellerle beraber çalışıyor ve gerçek medya ürünleri, içerikleri üretiyor: İnternet siteleri, sosyal medya içerikleri, uygulamalar, video serileri, podcastler, portallar, online haber platformları, dergiler, fanzinler ve dahası...
Bu sayede öğrencilerimiz medya dünyasıyla profesyonel bir ilişki kurmuş oluyor. Öğrenimini tamamlayan öğrencilermiz, sayıları yıllar içinde bir hayli artmış bulunan ve medyanın çeşitli alanlarında çalışan mezunlarımızın birlikteliğiyle oluşan değerli bir profesyonel ağa dahil oluyor.
Mezun Olunca
Yeni Medya ve İletişim Bölümü mezunu olduğunuzda iletişimle ilgili tüm sektörlerde, ayrıca kurum ve şirketlerin iletişim birimlerinde, her türlü içeriğin tasarlanması, yapımı ve yönetimi alanlarında çalışabilirsiniz. Mezunlarımızın çalıştıkları kurum ve pozisyonlardan örnekler için buraya klikleyin.
HABER |TÜM HABERLER
İzmir Ekonomi’de ‘Medya’ Zirvesi
Uluslararası Basın Enstitüsü (IPI), İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin (İEÜ) ev sahipliğinde ‘Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği’ konulu sempozyum düzenledi.
Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği Sempozyumuna ev sahipliği yaptık
IPI Türkiye Ulusal Komitesi’nin düzenlediği “Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği” başlıklı sempozyum, 11 Kasım 2022’de İzmir Ekonomi Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
Tarihi filmi günümüze kazandıracak
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Yeni Medya ve İletişim Bölümü Öğretim Görevlisi Dr. Alper Gedik, dünyaca ünlü İtalyan film yönetmeni Pier Paolo Pasolini
Laura Aymerich-Franch bölümümüzü ziyaret etti
Pompeu Fabra Üniversitesi’nde kıdemli araştırmacı olarak görev yapan Laura Aymerich-Franch, 9-13 Mayıs tarihleri arasında bölümümüzde konuk araştırmacı olarak bulundu.
İlk ve tek akredite Yeni Medya ve İletişim programıyız
Yeni Medya ve İletişim bölümü, İLAD İletişim Araştırmaları Derneği İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyon Kurulu’na, Akreditasyon Belgesi alabilmek için 2021 yılı Mart ayında
Christensen ve Gürsoy’dan sosyal medya, temsil ve hakikat üzerine: Yeni Medya ve İletişim Seminerleri
Medya Temsilinde ve Kamusal Tartışmada Hakikat Politikası başlıklı seminerde Stockholm Üniversitesi’nden Prof. Dr. Christian Christensen ve bölümümüz Dr. Öğr. Üyesi Özgür Gürsoy
İLEDAK Başvurumuzu Gerçekleştirdik
Günümüz rekabetçi ortamında akademik kurumların eğitim kalitelerini belgelendirmek üzere aldıkları akreditasyonlar, her geçen gün daha büyük önem kazanmakta. İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD)
Yeni Bölüme, Yeni Mekan: Dojo
Yeni Medya ve İletişim Bölümü bünyesinde öğrenciler ve hocaların birlikte öğrenebilecekleri ve üretebilecekleri, ders dışı kollektif bir mekan olarak hayata geçirilen Dojo’nun